Разсъжденията са много прости:
Живеем в пазарна икономика в условията на конкуренция. Щом един пазарен субект може да направи нещо, значи може да го направи и друг. Ако някой може да доставя бързо, значи може да го доставя и друг. Ако някой може да държи на склад, значи може да го държи и друг. Ако някой може да излезе с евтина цена, значи може да излезе и друг. И т.н и т.н. Следователно нито едно условие само по себе си не е достатъчно да доведе до конкурентно преимущество. При това положение за да може една соларна фирма в България да изпъкне на фона на останалите е необходимо не да търси преимущество в един или друг аспект (това е невъзможно), а да предприеме мерки и действия за качествено обслужване на клиентите и комплексност и пълнота на предлаганите услуги. Самия факт с хвалене само в един единствен аспект означава, че дадената фирма е зле в останалите аспекти.
Друг е въпроса, че в ценностната система на различните клиенти надделяват различни аспекти. Един търси само цена, друг - бърз срок на доставка, трети - надеждност на системата като цяло и дълъг живот. Има и още много аспекти и едновременното постигане на всички тях е невъзможно (не може например мерцедеса да е най-евтината кола). Следователно в бъдеще ще има най-различни компилации от централи и във всяка една от тях ще е наблегнато на един или друг аспект (ниска цена, дълъг живот, здравина срещу природни условия и т.н.). И всяка една компилация ще си има своите почитатели и своите клиенти.
Във връзка с това искам да кажа, че СТС Солар набляга изключително много на качеството и на високата надеждност и дългото време на живот на нашите централи. Но това противоречи с изискването за минимална цена. Иначе знаем как се правят бързи и евтини централи.

И ако някой е голям мераклия, можем да му предложим такива. Но предварително ще го информираме за компромисите, които той трябва да приеме.