Помощ с информация за 2 МВ фотоволтаична централа

Всичко за слънчевите електроцентрали. Информация за доставчици, оборудване, узаконяване, монтаж и експлоатация.

Модератори: Mateev, Admin

Помощ с информация за 2 МВ фотоволтаична централа

Мнениеот deyan_md » 23.11.2009 00:04

Здравейте на всички,

Аз съм студент в Business School of Amsterdam, и в момента за един от курсовете ми трябва да напиша бизнес план за фотоволтаична централа. Първоначалният ми план е за 2 МВ централа в Югоизточна България. Идеята ми е да бъде изградена с панели от Наносолар. Срещам доста трудности в изчисляването на разходите, които ще трябва да бъдат направени за изграждането на централата. Проблем са ми цената на конструкцията,инсталация, инвертори, кабели, такса мрежа, такса включване, ел. мрежа, архитектурен план или общо взето всичко без цената на самите панели. Изчислил съм, че сте са ми необходими около 50 декара за поставянето на панелите, по данните от Наносолар. Това реалистично ли е? Ако имате предложение за друго местоположение на такъв парк ще се радвам да я чуя.

Благодаря Ви много за помоща!
Деян
deyan_md

Мнениеот fe2_vanio » 23.11.2009 00:15

,,Проблем са ми цената на конструкцията,инсталация, инвертори, кабели, такса мрежа, такса включване, ел. мрежа, архитектурен план или общо взето всичко без цената на самите панели,,
Колега,ама ти никакви проблеми нямаш :D
fe2_vanio

Мнениеот deyan_md » 23.11.2009 00:48

Ами затова се обръщам за помощ към вас, защото виждам че разбирате от тези неща :) Разбира се ще се радвам да ми помогнете с каквото можете :)
deyan_md

Мнениеот EPetkov » 23.11.2009 12:25

Е хубаво е да си наемеш консултант. Честно казано направо си търсиш проект за 2 МВата. Предлагам ти да се поровиш в интернета и от тама да си намериш нещо готово по малко и от него да извлечеш нужната информация. В нета се намират разни проектчета е не са пълни но все пак е нещо.
Даром някой да те консултира няма да стане.
EPetkov

Мнениеот deyan_md » 23.11.2009 17:36